Zarejestruj się
Regulamin składania zamówień na Platformie “Teva | Zamawiam Online”
1. Przedmiot.
- Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa:
- zasady uzyskania możliwości zamawiania Produktów (dalej zdefiniowanych), w tym skorzystania z rabatów na zakup Produktów, za pośrednictwem Platformy (dalej zdefiniowanej);
- zasady składania przez Aptekę (dalej zdefiniowaną) Zamówień (dalej zdefiniowanych) na Produkty, objęte Ofertą (dalej zdefiniowaną), w tym z uwzględnieniem rabatów finansowanych przez Teva (dalej zdefiniowaną), oraz
- zasady realizacji tych Zamówień.
- Przesyłanie Ofert i składanie Zamówień w trybie opisanym w niniejszym Regulaminem następuje w relacjach między przedsiębiorcami (B2B).
- Możliwość składania Zamówień za pośrednictwem Platformy, w trybie opisanym w niniejszym Regulaminie, stanowi usługę świadczoną drogą elektroniczną, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca o świadczeniu usług droga elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z dnia 2020.03.03).
- Usługodawcą w zakresie umożliwienia korzystania przez Aptekę z Platformy, w celu i zakresie określonym w Regulaminie, jest Teva Pharmaceuticals Polska z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Emilii Plater 53, KRS 0000160077, NIP: 5252270954, REGON: 015472115, kapitał zakładowy 1 000 000,00 zł
wpłacony w całości, e-mail: TEVA.POLSKA@TEVA.PL („Teva”, „usługodawca”).
2. Definicje.
Sformułowania użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie:
- Apteka – przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w zakresie obrotu detalicznego produktami leczniczymi, o którym mowa w art. 68 ust. 1 PrFarm;
- Hurtownia – hurtownia farmaceutyczna, o której mowa w art. 72 ust. 1 PrFarm, ujęta w liście hurtowni farmaceutycznych na Platformie;
- Oferta – oferta przesyłana przez Teva, której przedmiotem jest możliwość zamówienia Produktów, a także ewentualnie możliwość skorzystania z rabatu na zakup Produktów, finansowanego przez Teva;
- PrFarm – ustawa z dnia 6 września 2001r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2020.944 t.j. z dnia 05.27)
- Produkty – nie podlegające refundacji produkty lecznicze, wyroby medyczne, suplementy diety i kosmetyki z portfolio spółek grupy kapitałowej Teva;
- Platforma - platforma internetowa “Teva | Zamawiam Online” stanowiąca narzędzie teleinformatyczne udostępniane i administrowane przez Teva;
- Zamówienie – składane przez Aptekę zamówienie na Produkty, których dotyczy konkretna Oferta, za pośrednictwem Platformy; Zamówienie jest składane do i realizowane przez wybraną przez Aptekę Hurtownię.
3. Oferta
- Oferty może otrzymywać wyłącznie Apteka, która: (i) wyraziła zgodę na otrzymywanie, na podany adres e-mail, Ofert dotyczących Produktów; (ii) potwierdziła, że składane w odpowiedzi na Oferty Zamówienia będą stanowić wiążące dla Apteki zobowiązania, (iii) zaakceptowała niniejszy Regulamin.
- Oferty będą przesyłane na wskazany przez Aptekę adres e-
- Oferta zawiera informacje na temat (i) rabatu na zakup Produktów, (ii) warunków, których spełnienie wymagane jest do otrzymania rabatu, (iii) sposobu zamawiania Produktów.
- Oferta nie określa finalnej ceny detalicznej
- Cena detaliczna Produktu, po jakiej Hurtownia sprzeda Produkt Aptece, będzie uwzględniać
- rabat sfinansowany przez Teva,
- marżę Hurtowni oraz
- cenę zakupu Produktu przez Hurtownię.
4. Zamówienie
- Złożenie Zamówienia następuje poprzez wykonanie czynności wskazanych w instrukcji w Ofercie (otwarcie linku z Ofertą, wybór Produktów, wybór Hurtowni obsługującej Zamówienie, potwierdzenie Zamówienia).
- Zamówienie musi zawierać co najmniej;
- identyfikację zamawianego Produktu;
- ilość zamawianego Produktu;
- Hurtownię, która zrealizuje Zamówienie.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia przez Hurtownię, ceny, termin i warunki dostawy oraz termin i warunki płatności określa umowa / ogólne warunki współpracy pomiędzy Apteką a Hurtownią.
- Apteka akceptuje i rozumie, że Zamówienie składane poprzez przyjęcie Oferty w sposób w niej wskazany stanowi wiążącą dla Apteki umowę pomiędzy Apteką a Hurtownią.
- Apteka gwarantuje i zapewni, że dostęp do adresu e-mail Apteki wskazanego jako adres do składania Zamówień, będą mieć jedynie osoby upoważnione do składania Zamówień w imieniu Apteki.
5. Treści na Platformie
- Treści zamieszczane na Platformie są adresowane wyłącznie do
- Na Platformie umieszczane są treści Ofert wraz informacjami o Produktach, których Oferty dotyczą. Treści te stanowią oferty handlowe.
- Platforma może zawierać treści o charakterze reklamowym, adresowane wyłącznie do osób prowadzących obrót detaliczny produktami leczniczymi.
- Platforma nie zawiera żadnych informacji o charakterze porad lekarskich ani innego rodzaju informacji
- Produkty, których dotyczą Oferty, są ważnie dopuszczone do obrotu w
6. Warunki techniczne
- Teva podejmie wszelkie działania mające na celu zapewnienie stałego dostępu do
- Do szczególnych zagrożeń związanych z korzystaniem z Platformy należy ryzyko przechwycenia danych przesyłanych z i do serwera Ryzyko to występuje w przypadku korzystania z Platformy bez stosowania zabezpieczeń opisanych w dokumentacji stosowanej przez Aptekę przeglądarki internetowej.
- Apteka zapewnia sobie we własnym zakresie środki informatyczne i telekomunikacyjne umożliwiające jej uzyskanie dostępu i korzystanie z Platformy.
- Korzystanie z Platformy jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Apteka, następujących minimalnych wymagań technicznych:
- System operacyjny: Windows lub Linux (konsola graficzna), Mac OS, iOS, Android;
- Dysk twardy: 0 GB wolnej przestrzeni na dysku;
- Karta graficzna: minimum 256 MB pamięci wspierająca rozdzielczość 1024x768 pikseli;
- Sterowanie: Klawiatura i mysz komputerowa lub ekran dotykowy;
- Łącze internetowe o przepustowości minimalnej 512 kbit/s dla pobierania informacji i 128 kbit/s dla wysyłania informacji;
- Przeglądarka internetowa: MS Edge w wersji 84 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 80 lub nowszej, Google Chrome w wersji 84 lub nowszej; obsługująca Javascript nie starszy niż 8;
- Zalecana minimalna rozdzielczość: 1024x768
7. Własność intelektualna
- Układ graficzny Platformy, zdjęcia, grafiki oraz teksty umieszczone na Platformie stanowią utwory w rozumieniu przepisów prawa Prawa autorskie osobiste i majątkowe lub odpowiednio licencje na korzystanie z praw do tych utworów przysługują spółkom z grupy kapitałowej Teva.
- Korzystanie z Platformy do celów innych niż składanie Zamówień, jak też rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie i jakimikolwiek kanałami wymaga wyraźnej uprzedniej pisemnej zgody Teva.
- Zawartość Platformy obejmuje nazwy lub znaki towarowe, które zostały zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie dla celów informacyjnych. Korzystanie ze znaków towarowych umieszczonych na Platformie wymaga wyraźnej uprzedniej pisemnej zgody uprawnionego podmiotu.
8. Przetwarzanie danych osobowych.
- Przesyłanie Ofert i składanie Zamówień w trybie akceptacji Ofert może wiązać się z przetwarzaniem danych osobowych przez Teva będącą administratorem Przetwarzaniu podlegać mogą takie dane osobowe jak: imię i nazwisko właściciela Apteki, adres e-mail do przesyłania Ofert / adres e-mail do składania Zamówień, NIP, REGON, adres prowadzenia działalności gospodarczej Apteki, numer telefonu („Dane Osobowe”).
- Przetwarzanie Danych Osobowych będzie następować wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do przesyłania Ofert, a następnie do obsługi realizacji Zamówień.
- Podstawą prawną przetwarzania Danych Osobowych jest (i) w zakresie przesyłania Ofert – zgoda podmiotu danych, (ii) w zakresie realizacji Zamówień – zobowiązanie umowne wynikłe ze złożenia Zamówienia.
- Podmiot Danych Osobowych ma prawo dostępu do treści swoich Danych Osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu odnośnie do ich przetwarzania, a ponadto prawo do cofnięcia zgody na przesyłanie e-mailem określonych informacji, w dowolnym momencie. Wykonanie któregokolwiek z w/w praw następuje poprzez przesłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail: daneosobowe@teva.pl lub na adres korespondencyjny Teva. Podmiot Danych Osobowych może także wnieść skargę do organu nadzorczego, jeśli uzna, iż przetwarzanie jego Danych Osobowych narusza przepisy o ochronie danych
- Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat następujących po roku, w którym zostało zrealizowane ostatnie Zamówienie złożone na podstawie Oferty; jeśli Zamówienie nie było złożone, Dane Osobowe zostaną usunięte niezwłocznie po odwołaniu zgody na przesyłanie Ofert.
- W zakresie, w jakim Hurtownia przetwarza Dane Osobowe na potrzeby realizacji Zamówienia, Hurtownia jest odrębnym od Teva administratorem Danych Osobowych.
9. Korzystanie z Platformy
- Zakazane jest przekazywanie i w jakiejkolwiek innej formie umożliwianie dostępu do treści Platformy osobom trzecim.
- Każdy użytkownik ma obowiązek korzystania z Internetu w sposób odpowiedzialny. Korzystając z Platformy, Apteka nie ma prawa:
- umieszczać na Platformie, wyświetlać, wysyłać pocztą elektroniczną lub przekazywać w jakikolwiek inny sposób treści, które są niezgodne z prawem albo naruszające prywatność lub dobre imię osób trzecich, firm i innych organizacji;
- umieszczać na Platformie, wyświetlać, wysyłać pocztą elektroniczną lub przekazywać w jakikolwiek inny sposób treści reklamowych lub promocyjnych;
- umieszczać na Platformie, wyświetlać, wysyłać pocztą elektroniczną lub przekazywać w jakikolwiek inny sposób elementy zawierające wirusy komputerowe lub inne kody, pliki czy programy komputerowe, których celem jest przerwanie, zniszczenie lub ograniczenie funkcji jakiegokolwiek oprogramowania lub sprzętu informatycznego, bądź jakiegokolwiek urządzenia telekomunikacyjnego;
- uzyskiwać dostępu do danych, które nie są przeznaczone dla użytkownika lub wchodzić na serwer / konto, które nie zostało udostępnione użytkownikowi;
- podszywać się pod inną osobę.
- Bez uprzedniego powiadomienia usługodawca może podjąć wszelkie środki niezbędne dla ograniczenia działań stanowiących naruszenie w/w zasad.
- Usługodawca może zawiesić możliwość korzystania przez Aptekę z Platformy, jeśli Apteka naruszyła zasady określone w niniejszym Regulaminie.
10. Postępowanie reklamacyjne
- Wszelkie reklamacje składane w związku z otrzymywaniem Ofert i ze składaniem Zamówień z wykorzystaniem Platformy winny być przesyłane na adres e-mail: zamawiamonline@teva.pl.
- W terminie nie przekraczającym 28 dni od otrzymania reklamacji zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona i zgłaszający ją zostanie poinformowany o stanowisku usługodawcy. Odpowiedź zostanie przesłana na adres elektroniczny, z którego reklamacja została wysłana.
- Jeśli treść rozstrzygnięcia opisanego w pkt 10.2. powyżej nie jest dla zgłaszającego reklamację satysfakcjonująca, może on dochodzić swych praw na zasadach ogólnych.
11. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego, a w szczególności: przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia - Kodeks cywilny i Ustawy z dnia 12 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian i aktualizowania niniejszego Regulaminu. W takim przypadku usługodawca aktywnie poinformuje Aptekę o wprowadzonych zmianach, np. poprzez wyświetlenie na Platformie wyskakującego okienka informującego o zmianach lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
Wersja na dzień: [.......... ] 2021r.
Twoja rejestracja przebiegła pomyślnie. Na wskazany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie oraz dalsze instrukcje.